Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

1. Általános rendelkezések, a szerződés alanyai

A Webáruház üzemeltetőjének adatai:


név: Nagy Renáta ev.
Székhely: 2740 Abony, Kossuth tér 3-4. C. Ép. 2/14.
Adószám: 56613533-1-33
Nyilvántartási szám: 55280037
Bankszámlaszám: 11773425-05684278-00000000 OTP Bank NYRT.


Megrendelő/Felhasználó: a Webáruházban bármely elektronikus szolgáltatásra regisztráló vagy a Szolgáltató részére megrendelést küldő személyek. (továbbiakban: Felhasználó vagy Megrendelő)

2. Az általános szerződési feltételek elfogadása

Az ÁSZF Megrendelő által történő elfogadása a Webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Megrendelő regisztrálja magát.

3. Elektronikus szolgáltatások

Fiók létrehozása:
Regisztrációs adatlap kitöltésével, regisztráció kérelmével Regisztrációhoz szükséges adatok: név, e-mail cím, jelszó. A Fiókot a felhasználó határozatlan ideig, ingyenesen használhatja. A fiókot a felhasználó az Ügyfélszolgálatnak címzett írásbeli kérelemmel bármikor töröltetheti.

Megrendelési adatlap:
A megrendeléshez szükséges a megrendelési adatlap kitöltése, és a megrendelés elküldése. (eddig a pillanatig áll fenn a bevitt adatok Felhasználó általi módosításának lehetősége). A megrendeléshez szükséges adatok: név, cím, e-mail cím, telefonszám, adásvételi szerződésre vonatkozó adatok: termék/ek, mennyiség, szállítási cím, szállítási módja, fizetés módja. A Megrendelési adatlap használata ingyenes.

4. Az adásvételi szerződés létrejötte

Amennyiben a Felhasználó a megrendelési adatlap megküldésével megrendelést tett a Webáruházban, és az Ügyfélszolgálat a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a Felhasználó és a Szolgáltató között.

A megrendelés visszaigazolása a megrendelési adatlapon feltüntetett e-mail címre történik, amelyben a Szolgáltató/ Ügyfélszolgálat nyilatkozik arról, hogy a megrendelést kézhez kapta, elfogadta, és megerősíti az adásvételi szerződés létrejöttét.

Amennyiben a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a Felhasználóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Megrendelő ajánlattételi kötöttsége alól mentesül.

A Felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

Az adásvételi szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A Felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A terméket lényeges tulajdonságait a Felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

5. Fizetési feltételek

A Webáruházban feltüntetett árak forintban (HUF) vannak megadva. A megrendelés tárgyát képező termék adóval összevont, összesített áráról, valamint a kézbesítés költségeiről (szállítási költség, kézbesítési és postai költség) és más költségekről, ha pedig nem lehetséges a díjak összegének megállapítása, akkor a teljesítés költségeiről a Webáruház oldalain tájékozódhat a megrendelés megtétele közben, és abban a pillanatban, amikor a megrendelési adatlap elküldésével szándéknyilatkozatot tesz adásvételi szerződés megkötésére.

Lehetséges fizetési módok:

a) átutalással
b) PayPal
b) Barion

A Barion Smart Gateway egy teljesen hazai fejlesztésű, bankoktól független bankkártya és e-pénz elfogadására alkalmas fizetőkapu, amely verhetetlen árai mellett számos innovatív funkcióval rendelkezik. Használata még kényelmesebb a csupán egy perces regisztrációt követően. Mivel a bankkártya-számokat egy PCI DSS tanúsítvánnyal ellátott biztonságos rendszer tárolja, elég a regisztrált e-mail cím és jelszó megadása bármilyen eltárolt kártya használatához. A Barion webes felületén riportok, export lehetőség, valamint kiküldött havi számlalevél segítik az üzleti folyamatokat, illetve a hivatalos elszámolást. A tranzakciók valós időben zajlanak, és mobil applikációban is lehet látni a beérkező tételeket. A Barion felhasználók az ingyenes Barion applikáció segítségével egyre több boltban és vendéglátóhelyen mobillal is tudnak fizetni, anélkül, hogy készpénzt vagy bankkártyát kellene magukkal vinniük. A banki biztonságot az MNB felügyelete garantálja (MNB engedély: H-EN-I-1064/2013).


A Fizetési határidő: Amennyiben a Felhasználó a Megrendelési adatlapon a bankkártyával történő fizetési módot választotta, az adásvételi szerződés létrejöttétől számított 3 naptári napon belül köteles a Felhasználó a megrendelés összegét megfizetni.

6. A termék kézbesítése

A termék kézbesítése Magyarország területén lehetséges.

A termék kézbesítése díj ellenében történik, kivéve, ha az adásvételi szerződés mást állapít meg.

A termék kézbesítésének költségei (szállítási, kézbesítési és postai szolgáltatási díj) a Megrendelés megtétele során kerülnek feltüntetésre, illetve a Felhasználó az adásvételi szerződés megkötésére irányuló szándéknyilatkozatának megtétele időpontjában.


A megrendelés feladásának határideje a fizetés jóváírásától számított 5 munkanap, kivéve, ha az adott termék leírásában vagy a megrendelés megtételekor rövidebb határidő van megadva. Különböző feladási határidővel rendelkező termékek esetén a feladás határideje a leghosszabb határidő, ami azonban nem haladhatja meg a fizetés jóváírásától számított 5 munkanapot.

A megrendelés feladásának határidejét a fizetési módtól függően szerint a következőképpen számoljuk
– banki átutalással vagy bankkártyával történő fizetés esetén a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírás napjától.

Személyes átvétel esetén a termék 5 munkanapon belül a megjelölt helyen átvehető, kivéve, ha a termék leírásában vagy a megrendelés megtételekor más határidő van feltüntetve. A termék átvételre való készenlétéről a Felhasználót az Ügyfélszolgálat külön értesíti. Személyes átvétel esetén is a jelen ÁSZF 6. pontjában foglaltak az irányadóak a határidő számításánál.

A termékek kiszállítását az Ügyfélszolgálat a Felhasználóval egyeztetett időpontban végzi. A felhasználó köteles a kiszállítás (vagy a személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

7. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő héten belül közölni.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

8. Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja


Postai úton: 2740 Abony, Kossuth tér 3-4. C. Ép. 2/14.

E-mailben: malibutik2020@gmail.com

A bejelentéssel kapcsolatban a Szolgáltató legkésőbb 14 naptári napon belül nyilatkozik, ennek hiányában a reklamációt indokoltnak tekintette.

Amennyiben a reklamáció megítéléséhez szükséges, az Ügyfélszolgálat megkéri a felhasználót, hogy a Szolgáltató költségére juttassa el a terméket az alábbi címre: 2740 Abony, Kossuth tér 3-4. C. Ép. 2/14.

Igénybejelentés tartalma: vásárló neve, címe; termék megnevezése, vételár; vásárlás időpontja; hiba bejelentésének időpontja; hiba leírása; vásárló által érvényesíteni kívánt igény.

Ha problémája van egy termékkel kapcsolatban, amelyet a szolgáltatótól vásárolt és panaszát nem sikerült érvényesítenie a szolgáltatónál, akkor panaszát benyújthatja az EU online vitarendezési platformján („ODR platform”).
Az ODR platform az EU-n belüli fogyasztók és kereskedők számára lehetővé teszi, hogy bíróságon kívül próbáljanak meg egyezségre jutni az online vásárlásból eredő panaszokkal kapcsolatban. Ez a felhasználóbarát és interaktív honlap az EU minden hivatalos nyelvén elérhető és ingyenesen használható. Az ODR platform használatával a fogyasztó és a kereskedő megegyezhetnek egy vitarendezési testület kiválasztásában, majd ezt követően végig mennek egy folyamaton, hogy megoldást találjanak a fogyasztó panaszára. Az ODR platform itt érhető el: http://ec.europa.eu/odr.”

9. Elállási jog (45/2014.(II.26.) Korm. rendelet)

Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: MaLi Butik Női Divatáru 2740 Abony, Kossuth tér 3-4. C. Ép. 2/14. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Szolgáltató az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, tehát az összeget a megadott bankkártyára térítjük vissza. Ha a fizetés utánvéttel történt kérjük a bankszámlaszámot IBAN formátumba megadni, hogy az összeget a számlájára visszaküldhessük. A visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A termék visszaküldésének közvetlen költségét – fuvarozási költséget – Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

10. Záró rendelkezések

Az ÁSZF a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő megrendelő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazzák. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően, a Szolgáltató Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, különösen a Polgári Törvénykönyvben, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamit az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben, és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.